fredag 27. februar 2015

Mindre stress?!

Det er mye jeg skulle gjort for å kreere mindre stress i min hverdag- som grunnen for at jeg valgte navnet sosupereasy...å innse at man ikke trenger alt mulig! Og hvor vanskelig kan det være å glede seg over de små tingene??

It's a lot of stuff I should do to create less stressful days- like the reason I chose the name 'sosupereasy'...to realize that I don't need much! And how hard could it be to feel happy about the little things in life??

Dritlett! Joda, hvis man omgir seg med de omstendighetene man ønsker i livet- så blir alt lett. Dritlett. Det er rett og slett ikke noe annet som betyr like mye! Det som er greia er å finne veien til omstendighetene,..noe jeg egentlig føler jeg har funnet- det er bare sykt mange omveier...og man er ikke hundre prosent sikker på om man rekker frem.

Supereasy! Yes, if you surround yourself with the circumstances you want in lige- everything gets easy. Supereasy. Basically, nothing else matters! The thing is to find the way to these circumstances...something I really feel like I've found- it's just a lot of reroutes...and I'm not a hundred precent sure I'll make it there.

Derfor blir det stress. Det blir vanskelig. Det føles utrygt. Og de små tingene betyr ikkeno...ikke før omveiene er utredet.

That's why it's stressful. It gets hard. It feels unsafe. And the little things don't matter...not until the reroutes have been sorted.

Sånn ser det ut i hodet mitt nå. Og sånn føles det. Det finnes ingen distraksjon før jeg vet hvor omveiene går.

This is what my head looks like right now. And this is how it feels. Distractions doesn't exist to me until I know where the reroutes end up.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar