søndag 22. februar 2015

Days end...

...og det føles som en seier! Hver dag jeg får til å være stille.

...and it feels like a victory! Every single day I manage to keep quiet.

Akkurat- jeg våkner sånn, og jeg legger meg sånn-,bekymret, stresset, fortvilet, forelsket, reisesyk, redd og frustrert...alle følelser i en hærlig miks!

Exactly- I wake up like this, and I go to bed like this-, worried, stressed out, exhausted, in love, with travel sickness, scared and frustrated...every feeling is there in a lovely mixture!

Stiller meg selv spørsmålene han sikkert også stiller seg selv om meg: Vet hun egentlig hva hun gjør? Er hun egentlig klar? Helt ærlig: Ja. På tross av alle ustabile reaksjoner, så er jeg ikke i tvil om målet. 
...Selv om jeg står opp ustabil, og legger meg i samme sinn.

I keep asking myself the questions I bet he keep asking himself about me: Does she really know what she is doing? Is she really ready? Honestly: Yes. Despite of every unstable reaction, I'm never in doubt.
...Even though I wake up unstable, and go to bed in the same mind.

I will do this right. Make it simple.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar