søndag 8. februar 2015

Første dagen i resten av mitt liv...

Jah- overskriften sier vel det meste om temaet!
Først- velkommen til mitt første innlegg...og lykke til med tankevirksomheten.

Yes- I guess the headline says it all!
First- welcome to my first post...and good luck with any thoughts ny posts may bring to you attention.

Jeg har funnet ut hva jeg vil med livet- endelig!
Ikke at jeg har hatt kun grusomme år bak meg, men en gang må det vel være min tur til å ha det litt bekymringsløst, at ikke alt jeg opplever er opplevelser jeg skal lære masse av, men at noen kun må ha blitt gitt til meg for at jeg skal ha det bra??

I finally found out what I want to do with my life!
Not that I've only lived through bad years in the past, but sometime it must be my turn for no conserns, and that everything I experience is not only for lessons to learn, but for me to just have it good??

Det siste året har jeg gått fra å være evig ulykkelig, til å møte verdens største og lykkeligste tilfeldighet, til å selge alle bekymringer, til og nå til slutt sitte igjen med all verdens muligheter.
Kan det ENDELIG være min tur til å få noen brikker på plass?

The past year I've gone from being forever miserable, to meet the worlds biggest and happiest coinsidence, to sell and get rid of all my conserns, to finally be left with a world of possibilities.
Could it FINALLY be my turn to get all my ducks in line?

Noen få ting har jeg innsett- jeg har funnet meg selv, og jeg er livredd for at jeg ikke skal kunne få lov til å bli der. Jeg bryr meg ikke om hva jeg eier eller hva andre eier, men jeg bryr meg derfor tusen ganger mer om menneskene rundt meg. Jeg har ikke lyst til å bruke alle midlene mine på kortsiktige gleder, men investere hele livet mitt i det jeg virkelig vil leve for.

A few things I've realized- I've found myself, and I'm terrified not to be allowed to stay there. I don't care about the stuff I own or stuff other people own, but due to this I care even more about everyone around me. I really don't want to spend all my assets on short tirm happineds, but rather invest my while life in what I really want to live for.

Det høres kanskje ganske så enkelt ut?
Jess- for meg er det superlett! Jeg vil bare snu meg rundt og løpe mot målet for livet mitt. Hvorfor vente? Jeg har jo funnet det ut?

It may sound simple? Yes- for me it's super easy! I just want to turn around and run for my goal in life. Why wait? I have already figured it out, haven't I?


Bare synd jeg er forelsket... akkurat nå er det det eneste som gjelder, det eneste det står på, og det eneste jeg respekterer av ytre innflytelse. Men i tillegg- så er det han som har fått meg hit, kun ved å være den han er. Jeg er livredd!

Too bd I'm in love...right now that's the only thing that matters to me, the only thing that is happening, and the only thing I respect as the outside influence. But in addition to this- He is the one who got me here, to where I am right now, just by being his amazing self. I'm terrified!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar