torsdag 26. februar 2015

Hvordan kan vi vite? How?

Når man prøver å holde ting litt på avstand kan man være sikker på at de dukker opp overalt. OVERALT!
I form av små hint i enhver tv-serie, reklame, samtale, så kan man banne på at høyere makter ikke vil la deg glemme.
For min del håper jeg det er skjebnens måte å fortelle meg at det fortsatt er håp...

When you try to keep stuff at a distance you can be sure they pop up everywhere. EVERYWHERE!
In the shape of tiny hints in every tv-series, commercial, conversation, you can curse on the fact that higher powers won't let you forget.
As far as my situation goes, I hope it's faith's way of telling me hope is still there...

Jeg prøvde i stad i tenke over hva som er så innmari annerledes denne gangen- mot andre ganger jeg har vært håpløst knust over en eller annen idiot som ikke vet hvordan man oppfører seg...og alltid har det vært små ting som har irritert meg, og store ting som burde advart meg, men denne gangen finner jeg ikke de små tingene- ikke på samme nivå.
Og denne gangen har jeg tidligere alltid blitt overrasket...håper bare at jeg får hjelp til å spille kortene mine riktig- for denne er en jeg ikke har lyst til å måtte glemme.

I tried before to figure out what makes it so unbelieveably different this time- againt every other time I've been hopelessly devodtated by some idiot without manners...and it's always been small stuff there to annoy me, and big things that should have warned me, but this time I can't find the small things- at least not even close to the same level as before.
And this time around he's always surprised me...just hope I get some help to play my cards right- because this one, he's not one I wanna have to forget.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar