onsdag 25. februar 2015

Babysteps...

Dagen har føltes som en berg og dalbane som alltid- et tog av følelser som bare kommer veltende på, helt til jeg sitter igjen- det blir mørkt, stille, og jeg har rom til å falle skikkelig dypt ned....men i dag ble det en bitteliten opptur! Bitteliten!

Today has felt like a rollercoaster as always- a train filled with feelings that just keeps coming, until I'm left alone- it gets dark, quiet, and I've got the space to fall down really deep...but today turned put to end in a tinytiny upphill! Tiny!

Først har jeg endelig startet første steg mot et fleksibelt liv, og fått meg et lite sideprosjekt som jeg skal teste ut! 
Og etter noen timer stuck i problemene til Modern Family, fikk jeg et pling. Meldingen var fra han- ikke om noe dypt og viktig, men likevel- en link til noe gøy han ikke hadde trengt å kommentere til meg...ergo BITTELITEN seier!:)

First of all, today I've finally started to walk my first step towards a flexible life, and I got myself a little sideproject for testing!
And- after a few hours stuck inside the problems of Modern Family, I got a pling.
The text was from him- nothing deep, sincere or important, but still- a link for something funny he didn't need to comment to me about....so, tinyTINY victory!:)

Innser nå at dette er det første smilefjeset som har klart å klatre inn hit...
Anyways- det var egentlig alt- men jeg skal nyte de små seierne- jeg MÅ det!

Just realized that this is the first smileyface that ever made this site...
Anyways- that was really it- but I'm going to enjoy the small victories- I HAVE TO!

Good night people- there's light and I'm coming back!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar