mandag 2. mars 2015

A little dark..

First of all- big thanks to Eve and her blog...

http://eveofnight.blogspot.no/2015/02/poem-inked-magic.html?m=1

...for letting me make a song out of her beautiful poem 'inked magic'- check it out on her site above!
Singing really helps me to get out all built up energy;)

So- to my second mondayblues..just how it is...

Hei hvor det svinger....
Helgen kom plutselig, og ting var på vei opp- trodde jeg.
Helt til jeg gjorde det....igjen! Nå vet jeg ikke hvor jeg skal lete etter håp- og jeg kjenner at jeg er sint, på han, for første gang- for at han kan gjøre dette!

Hey how the wheel turns...
The weekend got here, all of a sudden, and things were headed uphill- so I thought.
Until I did it....again! Now I don't know where to search for hope- and I can feel I'm getting angry, at him, for the first time- for the way he does this!

En stor tilfeldighet gjorde at jeg møtte den som endret hele livet mitt, og han bare fortsatte å overraske.
Jeg vet bare ikke om jeg tørr å tro at han kan gjøre det igjen. Det gjør for vondt- akkurat nå.

A huge coincidence made me meet the guy that changed my life, and he just kept on surprising me. I just don't know if I dare to think that he can do it again. It hurts too much- right now.

Jeg trodde virkelig at det var blitt min tur- hvordan kunne det ikke det?

I really thought it was finally my turn- how could it not be?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar