fredag 20. mars 2015

Back to basics

Åh så deilig det er når ting føles hakket bedre- selv om det er lite:)
Uka jeg satt som deadline for meg selv helt sånn uoffisielt startet med et stooort freakout hvor jeg bare kjente på hele kroppen at jeg ikke taklet presset- det var som om jeg visste at jeg skulle miste han.

Oh how good it is when stuff feels slightly better- even if it's not that much:)
The week I'd set as a unofficial deadline to myself started with a massive freakout where I good just feel in my entire body that I couldn't handle the pressure- it was like I convinced myself I was gonna lose him.

Med to dager igjen av uka så kan jeg hvertfall si at jeg er superglad over at jeg fikk mine etterlengtede meldinger fra han, og jeg har per dette sekund ikke det siste ordet i vår meldingslogg.

With two days of this week left to go, at least I can tell I'm superhappy I got my long longing texts from him, and by this minute I'm not the last person in writing in our conversation.

Man skulle tro jeg var 15 år!! Men guri- i sånne her situasjoner blir man visst aldri eldre...13 år etter er jeg fortsatt surrete forelska! Jeg er bare helt sykt glad i han her!!

You would think I'm 15 years old!! But man- in this situations I guess you never get older...13 years later I'm still buzzingly in love! I just care about him so damn much!!

Likevel- med to dager igjen, er jeg i et stort spørsmålstegn. Hvor mye kan jeg presse han til å si hva han vil!?! Hæh?!

Still- with two days left to go, I'm one huge questionmarl. How much can I push him right now to tell me what he wants!?! How?!

Det høres kanskje ut som om jeg er håpløst naiv, men i dette tilfellet så ligger det en del omstendigheter som dere ikke vet om enda...og for å si det enkelt- så er det et spørsmål om ALT eller ingenting i en verden hvor dating ikke er et alternativ og det friker ut både han og meg. Mest han!

I realize it may seem that I'm hopelessly naiv in all this, but in this case it's so much more to the situation than you know...and to set it straight- it's really a question about ALL or nothing in a world where dating is not an option, and we are both freaking out. Mostly him!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar