søndag 8. mars 2015

Keep yourself busy!

Dagene går- og i en hel uke har jeg klart å være frøken "spiller spilleren" hard- to- get....er jeg det når det kommer til han?! Nope- men nå er det tia for at han og kjenner litt på savn...hvis det i det hele tatt fungerer.

Days fly by- and for one whole week I've managed to be miss "plays the player" hard- to- get....am I though, when it comes to him?! Nope- but it's about time he gets to know how it feels to miss someone....if it works at all.

Oh- yes, nå skal det rulle og gå...og alt skal være- akkurat det- SUPERENKELT! Livet skal ikke være bygget opp av byggeklosser som ikke passer sammen, de vil passe- om man bare tenker litt nytt.

Oh- yes, I'm rollin' noe...and everything will be- just that- SUPEREASY!
Life should not be built out of bricks that doesn't match, they will fit- if you just think outside the box.

En ting er sikkert- og har jeg bekreftet etter en helg med mine nydelige venner- det er ikke fasaden, det er de små følelsene som gir deg liv. Så gi fader ikke opp! Og jeg tror- at det er håp...alltid.

One thing is for certain- and this weekend I had it confirmed by my gorgeous friends- it's not the fasade, it's the small feelings that brings you to life. So damn it, don't give up! And I believe- that there's hope...always.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar