tirsdag 3. mars 2015

Just smashed a fly..

Enda et kapittel i dagboken- Idet denne dagen nærmer seg slutt er det blitt vår i luften. Solen har strømmet fra blå himmel, fuglene har kvitret, og det har vært såpass kaldt at alt ute har vært tørt og friskt...

Another chapter in my diary- As today ends spring is in the air. The sun has been shining through blue skies, the birds have sung, and it has been just cold enough to keep outside dry and fresh...

Man skulle tro at dagen i dag ikke kunne bli bedre- og at fluen jeg nettop knuste idet den fløy forbi inne på soverommet ikke kunne minne om annet enn sommer og sol-

You would believe that today couldn't get any better- that the fly I just smashed when it flew by inside my bedroom couldn't be anything but a reminder of summer and sunshine-

Men jeg vet ikke. Det aller verste er at livets små ting igjen har vanskelig for å trenge igjennom og glede meg når den store tingen om mulig er blitt enda større.

But I don't know. The worst part is that again, the little things are having a tough time getting through to me and keep me happy when the big thing has become even bigger, if possible.

Det er som om jeg har fått en stå på vilje som trenger igjennom såpass mye at alle hint som peker i andre retningen ikke når frem!

It's like I've gotten a go-on will that keeps me so busy, every hint in the other direction can't get here!

Noen fortalte meg en gang at- tenk på at når du kan føle så mye sorg og fortvilelse, hvor mye lykke du også kan føle i en motsatt situasjon. INGEN kan bli like glad som deg!
Jeg savner den følelsen...

Someone once told me that- think about the fact that when you are able to feel this much sorrow and sadness, you are able to feel so much more happiness the other way around. NOONE can get as happy as you!
I really miss that feeling...



And if you still don't get it- you are the only one that have ever made me that happy! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar