onsdag 11. mars 2015

The friend of hearts<3

Fy fader så gira man blir noen ganger!! Så nydelige folk rundt seg er jeg heldig som har...du vet når du kan snu om en sliten dag til å føles som en ny morgen kun ved hjelp av litt samstemt energi- DA er man heldig!

Oh man how excited you can get sometimes!! I'm lucky to have such beautiful people around me...like, when you're able to turn a worn out day into a new morning just by experiencing some agreeable energy- THEN you're lucky!

Jeg vil bruke dagen i dag på å takke den dama her- for at jeg har henne med meg og at hun forstår når man trenger en boost. Det handler om å være heeelt på merke og plukke opp de små tingene som gir deg evnen til å lage et perspektiv på situasjonen! Til å komme med realistiske og oppfordrende kommentarer, og leve seg inn i tankene dine.

I want to spend today thanking this chick- that I have her around and that she understands when a boost is needed.
It's all about being aaaaall in the right spot and pick up the small things that gives you the ability to make a real perpective on the situation! To get to realistic and encouraging comments, and live your thoughts with you.

Dette kaller jeg en hjertevenn- og jeg oppfordrer deg til å legge merke til hvem som er din!
Noen ganger trenger man bare en som vet hvordan du tenker før du har innsett det selv.

This is what I call a friend of hearts- and I encourage you to notice yours!
Sometimes you just need someone who knows how you think before you even realized it yourself.

Takk!!

Thank you!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar